نوبت دهی آنلاین کلینیک!
  • 1402/08/28 - 13:23
  • - تعداد بازدید: 137
  • - تعداد بازدید کنندگان: 123
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)

38652.mp3 گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)

گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)

همزمان با 28 آبان روز بزرگداشت مقام پرستار، رئیس بیمارستان به همراه مدیر محترم مرکز و مدیر پرستاری با حضور در بخش های بالینی ضمن دیدار با پرستاران گرانقدر، فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به این عزیزان تبریک گفتند وبا حضور در شیفت های صبح، عصر و شب با اهدای گل و شیرینی از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)، روز شنبه مورخ 27 آبان 1402 مصادف با روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم جشن این روز در سالن آمفی تئأتر این مرکز برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر فرهاد ابوالحسن چوبدار رئیس مرکز، آقای پژمان صادقی مدیر مرکز، مترون، اساتید، سرپرستاران و جمعی از پرستاران برگزار شد و از پرستاران نمونه منتخب دانشگاهی و نمونه‌های داخلی تقدیر به عمل آمد.
دکتر چوبدار در این مراسم فرمودند:
در اینجا از روحیه صبوری که شما پرستاران عزیز در این شرایط سخت کمبود نیرو دارید و زحماتی که میکشید تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند توفیق بدهد که شکرگزار شما باشیم و آنچه که در توان من و مجموعه است تلاش کنیم در حدی که برایمان مقدور است مطالبات گروه پرستاری را پاسخگو باشیم.
خانم آزاده کامرانی مترون مرکز نیز در سخنانی ضمن تبریک و تهنیت این روز گفت: خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم خدمت خانواده بزرگ پرستاری مرکز و سرپرستاران محترم و بر خود لازم می‌دانم از همکاری‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ کادر پرستاری مرکز که با وجود فراز و نشیب‌های بسیار کمبود نیروی انسانی، حجم بالای کار و همچنین تعداد زیاد همکاران جدید با همت بالا، انسانیت و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و ارائه مراقبت با کیفیت ایمن و اثربخش تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی نمایم و سعی و تلاش شما همکاران عزیز برای حرفه پرستاری ستودنی است.


در پایان جلسه از 22 پرستار نمونه منتخب دانشگاه علوم پزشکی ایران و داخلی پرستار نمونه با اهدای  لوح تقدیر و کارت هدیه ای قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 38652
:
کلیدواژه ها
زهرا قدیمی
خبرنگار

زهرا قدیمی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings