نوبت دهی آنلاین کلینیک!
  • 1402/11/12 - 08:37
  • - تعداد بازدید: 145
  • - تعداد بازدید کنندگان: 140
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)

نشست دکتر پازوکی با دستیاران بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)

نشست بررسی و حل مسائل رزیدنت و دستیاران تخصصی بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونین دانشگاه برگزار شد.

323150.mp3 نشست دکتر پازوکی با دستیاران بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت علی اصغر(ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر فهیمه سهیلی پور معاون آموزشی دانشگاه در این نشست در رابطه با برخی از مشکلات بیمارستان‌ها مباحثی را مطرح کرد.

همچنین اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌، مشکلات و مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان در دانشگاه و بیمارستان‌ها پرداخته و سپس به تبادل نظر، همفکری و پاسخگویی در موارد مورد نظر پرداختند.

در این زمینه دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در پاسخ به مهمترین دغدغه دانشجویان که درخصوص مسائل رفاهی و درآمدی در گروه رزیدنت‌ها و دستیاران بود، عنوان کرد: مسائل اقتصادی و رفاهی در جذب و ماندگاری رزیدنت‌ها تأثیرات به‌سزایی دارد اما بخش عمده‌ای از این مسئله طبق مقررات وزارت بهداشت عمل می‌شود.

در ادامه دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این‌خصوص عنوان کرد: ما پیگیری‌ها درخصوص افزایش حقوق (رزیدنت‌ها و دستیاران) در وزارت بهداشت داشتیم که به نتایج به نسبت مطلوبی منجر شده است.

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 323150
:
کلیدواژه ها
زهرا قدیمی
خبرنگار

زهرا قدیمی

تصاویر

Template settings